Gran partit del Vilafranca jugant a la contra.

12/09/2010 - 22:21h

Segona victòria a casa, per 3-0 davant el Prat, en el retorn del Vila a tercera davant un conjunt que va venir a Vilafranca a sumar tres punts fent un bon joc i es va endur tres gols quedant bocabadat del futbol directe del Vilafranca i de la gran estructura defensiva dels homes de Puchi.
El partit va tenir una primera part amb oportunitats pels dos equips però va ser el Vilafranca qui va saber fer el gol prop de la mitja hora amb una paret Alabau-Valerio amb gol del primer. A la segona i de sortida, Pere Roca que feia el seu partit cinquanta, amb la samarreta del Vila, va marcar un segon gol molt bonic en agafar una pilota i fer un xut creuat arran de pal en el que el porter foraster no va arribar . El Prat treballava i treballava per reduir distàncies i en canvi va ser Valerio qui es va encarregar de clavar un gran xut a l’escaira als vint de la segona, deixant el partit sentenciat. El Prat va seguir buscant el gol i el Vilafranca va treure homes del davant i va carregar de gent la defensa i el mig camp per aguantar el resultat.
Al final eufòria per part dels jugadors i alegria en els prop de 400 espectadors que s’ho van passar d’allò mes bé.
 
 
Fitxa Técnica
 
Vilafranca              3
Prat,                       0
 
Vilafranca: Saperas, Aleix, Rubèn Ortiz, Bacaicoa, David, Enric, Piñol (Roca 28’), Eitan, Valerio (Ismael 67’), Alabau (Palau 75’) i Puchi.
Prat: Imanol,Fernando (Isma 70’),Alex Pérez,Victor Duran, Larios (Ignacio 64’), Ernest (Murillo 53’), Mechi, Lara, Fran, Jaime i David Haro.
Gols: 1-0 Alabau (28’). 2-0 Roca (47’).3-0 Valerio (65’).
Àrbitre: Pérez Bueno del col·legi de Mataró .Molt bo arbitratge.
Targetes: Groga al local Roca i al visitant Lara,

També et pot interessar

Comentaris

1336