L’A VV de les Clotes lliura els premis del concurs de poesia
L’Associació de Veïns de les Clotes va fer el lliurament el 29 de maig dels premis del 18è Concurs de Poesia de Primavera que organitza l’AV de les Clotes. El concurs consisteix amb el premi Antoni Massanell, de poesia en català, el premi Luís Chamizo, en llengua castellana, un premi local atorgat per la família García-Cañamero.
El primer premi Antoni Massanell, en llengua catalana, va ser per a Laia Carrasco, de Vilafranca, amb el treball “Passar pàgina” i el segon premi va ser per a Montserrat Assens, de Premià de Dalt (Maresme), amb el treball “Retalls de pluja”. Pel que fa als premis Luís Chamizo, en llengua castellana, el primer guardonat va ser Juan Carlos González, de Mataró (Maresme), amb el treball “Alguien falta”; i el segon va ser per a M. Cristina Espinosa, d’Altea (Alacant), amb el treball “Versos sin nombre”. Els premis locals, van ser, en castellà per a Paqui Garcia, amb l’obra “Mis diálogos con Galileo”; en català, el premi es va declarar desert.
Els premis estan patrocinats per l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, Caixa Penedès i la família García-Cañamero. L’acte va comptar amb la presència del regidor de Cultura, Raimon Gusi.


