Els Castellers de Vilafranca aproven un pressupost de 387.000 euros

04/03/2010 - 17:10h

Dissabte els Castellers de Vilafranca van celebrar la seva Assemblea General Ordinària. El lliurament de la documentació prèvia va donar el tret de sortida a l’ordre del dia.
En primer lloc, els diferents vicepresidents de cada àrea van exposar la feina feta durant tot l’any 2009, i a continuació van fer una breu ressenya dels seus objectius per l’any 2010. El responsable de l’Àrea Social, Àlex Sánchez-Granados, va explicar les diferents activitats de caire social que havia realitzat la colla durant la temporada passada i tota la feina feta per la seva àrea. Seguidament va comentar quines eren les activitats pel 2010 i els objectius que es marcava tot l’equip social. A continuació va ser el torn de l’Àrea Econòmica, i el seu vicepresident, Miquel Ropero, que va exposar els principals indicadors econòmics de la colla.

Els números de la colla
El resultat de l’exercici del 2009 és de -41.058€, a falta de concretar el conveni amb l’Ajuntament de Vilafranca de l’any passat, i el pressupost pel 2010 és de 387.000€. Xavier Escribà, per l’Àrea Institucional, va fer un resum de les tasques de la Coordinadora de les Colles Castelleres de Catalunya i els nous estatus d’aquesta, i va fer un resum de les activitats de l’àrea i de l’equip mèdic-esportiu.
Pel que fa a l’Àrea d’Infraestructures, Joan Mestres va destacar la primera part de la nova imatge de Cal Figarot, realitzada la primavera passada amb les obres de reforma i millora de la zona cafeteria, i l’augment del lloguer d’espais de la seu social dels Verds.
El vicepresident de l’Àrea de Màrqueting i Media, Francesc Bou, va explicar totes les campanyes realitzades al llarg de la temporada passada. També va comentar les campanyes i estratègies de màrqueting de cara al 2010, amb especial incidència pel proper Concurs de Castells de Tarragona. Pel que fa a la comunicació de la colla, Laia Colomé va explicar els principals punts de difusió de les notícies de la colla.
El president, Miquel Ferret, va fer una bona valoració general de la feina feta per tot l’equip directiu al 2009, i va comentar que la junta seguiria treballant per aconseguir tots els objectius marcats.
I va arribar el moment de la Tècnica. El sotscap de colla, Toni Bach, va fer una valoració del treball fet per la tècnica, sobretot la renovació del tronc, i va exposar els objectius marcats pel 2010. Pel que fa l’equip de canalla, Anna Riba va explicar la manera com s’havia treballat amb els més petits i les activitats i sortides que havien realitzat.
I per últim va arribar el torn del cap de colla, David Miret, segurament la intervenció més esperada de la tarda. Va fer una valoració general de la temporada castellera passada i va exposar els principals objectius pel 2010, entre ells, Sant Fèlix i guanyar el 5è Concurs de Castells de Tarragona consecutiu. Per últim, va assenyalar les actuacions que de moment ja estan previstes per la propera temporada.
Una vegada finalitzada l’exposició de les diferents àrees, es va procedir a l’aprovació, per primera vegada mitjançant votacions, dels comptes i la memòria de l’any 2009, del pressupost i projecte d’activitats del 2010, i de l’inici del procés d’adaptació dels vigents estatuts de la Colla a l’actual normativa de la Generalitat. Una vegada realitzades les votacions pertinents, es va passar al torn de precs i preguntes.

També et pot interessar

Comentaris

1336