Vicenç Olivé és el nou alcalde de Sant Pere de Riudebitlles

alt
12/11/2009 - 17:10h

El jove Vicens Olivé (PSC-GIR) és des de dimecres al vespre el nou alcalde de Sant Pere de Riudebitlles. El fins ara alcalde Joan Martí va presentar fa uns dies la seva renúncia al càrrec per motius de salut.
Així, per completar els 3 anys d’alcaldia que corresponen a la coalició PSC-GiRiudebitlles en virtut del pacte amb CiU que li correspondrà l’últim any, s’ha escollit Olivé com a nou alcalde representant de la coalició PSC-GiRiudebitlles.
En la votació celebrada dimecres al vespre, Vicens Olivé va rebre el suport dels regidors dels grups PSC-GiRiudebitlles i CiU. Per altra part ERC va presentar el seu propi candidat obtenint els vots dels seus regidors.
En el discurs inicial primer de tot va voler agrair al Joan Martí la dedicació i els anys de govern que ha encapçalat amb eficàcia i eficiència.
Seguidament va exposar que “pel grup PSC-GiRiudebitlles era un deure i responsabilitat envers a tots els riudebitllencs i riudebitllenques que majoritàriament van confiar en nosaltres en les darreres eleccions municipals completar els 3 anys d’alcaldia del nostre grup segons els acords amb el grup municipal de CiU. Aquests mesos fins al proper canvi d’alcaldia són el tram final d’un treball de 7 anys al capdavant del govern que per descomptat volem completar”.

Principals projectes
Després d’un agraïment als companys de grup municipal, als socis de govern de CiU i al grup a l’oposició d’ERC, Vicens Olivé va fer un repàs als projectes que els propers mesos com a govern s’han d’impulsar.
Així Olivé va destacar temes com ara l’aprovació provisional del POUM; la redacció del projecte per al Centre de Dia; l’ampliació i millora de la llar d’infants municipal que ja s’està executant; la finalització dels treballs del nou pavelló poliesportiu i la gestió del nou Fons d’Inversió Local de l’Estat que dota el municipi amb 255.000 euros.
El ja nou alcalde també va voler recordar el treball per possibilitar la instal·lació de gespa artificial al camp de futbol; l’enllumenat del Cel Blau; la recollida d’aigües del Torrent Cuitor; les obres de millora del Camí de la Noguera compartides amb l’Ajuntament de Sant Quintí; la instal·lació de xarxa Wi-fi a preus assequibles per a tot el poble; la posada en marxa definitiva de la ràdio municipal; la inauguració de la remodelació de la biblioteca municipal i la continuïtat de les polítiques de suport a l’ensenyament, benestar social, cultura, esports i festes.
Per últim va posar de manifest que “la meva tasca com alcalde és coordinar durant uns mesos tot aquesta feina perquè l’entrada del Sixte com alcalde l’últim any sigui la culminació de la majoria d’aquests projectes”.

També et pot interessar

Comentaris

1336