Els Falcons de Vilafranca portaran la pira a diferents cims de Catalunya

17/05/2018 - 15:17h

Els Falcons de Vilafranca van dur a terme diumenge la primera edició d’un projecte que han batejat com a ‘Pirem-nos’ i que consisteix en pujar diferents cims per realitzar-hi una de les figures més representatives: la pira.

L’objectiu principal és donar a conèixer arreu el fet falconer i més concretament la colla vilafranquina, tot i que també té d’altres objectius associats com el de fer colla.

 

Per aquesta primera edició es va escollir el Puig de l’Àliga, un cim situat entre els termes municipals d’Olèrdola i Canyelles, ideal per la doble visió que té per una banda de la costa del Garraf i per l’altra de la plana del Penedès.

Aquesta vegada van participar una vintena de falconers, que van realitzar una pira 5×4 i una 4×4, tot i que l’objectiu per a futures sortides seria fer construccions de més altura. A més també van fer una torreta. La segona edició del ‘Pirem-nos’ està planejada a mitjans d’octubre.

També et pot interessar

Comentaris

1336