El Vendrell homenatja aquest dissabte Frederic Mompou

07/10/2016 - 09:01h
La programació del Mes Pau Casals per commemorar aquest mes d’octubre el 140è aniversari del naixement del mestre continua aquest dissabte al Vendrell amb un concert a l’auditori de l’Escola Municipal de Música Pau Casals.

Amb el títol de “Cançons i danses de Frederic Mompou”, l’espectacle estarà protagonitzat pel Cor Zóngora del Vendrell i amb Montserrat Meneses a la direcció, Jordi Soler Olivella al piano, la ballarina Núria Salas a la part de dansa del muntatge i Creu Álvarez com a responsable de les coreografies. Es tracta del primer dels cinc concerts i quatre audicions programades per l’Associació Musical Pau Casals del Vendrell durant tot aquest mes d’octubre.
Aquest concert amb el Cor Zóngora inclourà una quinzena de cançons i danses per homenatjar una figura del patrimoni musical català que, com Pau Casals, representa el mestre Frederic Mompou. Oferirà un viatge al cançoner popular català amb melodies tan conegudes i estimades com El Rossinyol, El noi de la mare, L’hereu Riera o La dansa de Castellterçol”. A més del cant coral, la interpretació al piano de Jordi Soler i els moviments de la ballarina Núria Salas, l’espectacle es completarà amb apunts coreogràfics dels alumnes de l’escola Centrescènic de Torredembarra dissenyats per la seva directora, Creu Álvarez.
 
L’entrada a l’espectacle és lliure, però cal tenir en compte que l’aforament és limitat.

També et pot interessar

Comentaris

1336