L’escola de teatre del Casal de Vilafranca impulsa un premi de dramatúrgia

20/09/2012 - 16:13h

 L’Escola de Formació i Iniciatives Teatrals, l’EFIT, vinculada al Casal de Vilafranca, celebra el seu desè aniversari amb un seguit de propostes que són també novetats. El projecte més ambiciós és l’impuls d’un premi de dramatúrgia que tindrà el nom de Rosa Florido, que va morir fa uns anys i que havia codirigit l’escola, actualment encapçalada per Marina Mestres, Laia Monteagudo i María Rodríguez. El premi tindrà un jurat de renom amb els actors penedesencs Toni Regueiro i Daniela Feixas i el dramaturg vilafranquí Jordi Casanovas.
El termini de presentació d’obres és el 17 de desembre i el guanyador es farà públic el 20 de gener. L’obra es representarà al Casal amb direcció de l’EFIT. Les bases es donaran a conèixer a través de la pàgina web del Casal a partir de la setmana que ve.
Més novetats
D’altra banda, l’aniversari també se celebrarà amb una altra novetat, l’escenari obert per la festa major del 2013, ubicat al pati Carbonell i dins dels actes previs a la festa. Aquesta és una proposta que s’obre també als exalumnes i als alumnes actuals a qui es convida a participar en petits espectacles d’entre 5 i 10 minuts de durada.
Però de moment, l’acte més immediat és demà amb una jornada de portes obertes entre les 11 h i les 14 h per mostrar tot el que ha sigut i és l’EFIT, al carrer Migdia, 18.
La darrera de les novetats és el logo que la secció ha estrenat amb motiu de l’aniversari, a més de diverses activitats previstes per als pròxims mesos.

També et pot interessar

Comentaris

1336