Solidaritat presenta la seva candidatura a Vilafranca per les municipals
Solidaritat per la Independència ha presentat la llista sencera de tota la seva candidatura que encapçalarà Salvador Busquets. Així ho van decidir els adherits a SI el passat dimarts en les primàries.
A l’elecció del cap de llista s’hi va presentar dos candidats, Quim Vidal i Salvador Busquets. Aquest darrer amb el 57% dels vots favorables d’una cinquantena d’adherits va ser l’escollit per encapçar la llista. Busquets té 46 anys, és nascut a Barcelona però resideix a Vilafranca. Llicenciat en Geografia per la Uniersitat de Barcelona actualment treballa en tasques diretives en una empresa pertanyent a un holding del sector financer i d’assegurances.
En el número 2 hi figurarà Quim Vidal, qui optava també a encapçalar la llista. Vidal té 61 anys i es màster en direcció d’empreses i direcció d’entitats financeres. En el número 3 hi anirà Fèlix Simón, de 64 anys. Les següents posicions les ocuparan Astrid Barqué, mestra de 29 anys; Anna Busquets, estudiant de segon curs d’enginyeria industrial i de 20 anys; Gabi Mestre, graduat social i tècnic superior en prevenció de riscos laborals i de 43 anys; Joan Raventós, dedicat completament a l’art de 48 anys; Ricard Barqué, arquitecte tècnic de 54 anys; Amanda Carpena, supervisora d’una empresa de serveis de 46 anys i Anna Barrachina, interiorista i botiguera de 53 anys. La llista la completen, Miquel Àngel Monje, Àngel Torres, Josep Resta, Pau Simón, Rosa Cabré, Rafael Vidal, Francesc Mata, Montserrat Casals, Montserrat Edo, Arnau Almirall i Gemma Puig.
Frases, voluntats i compromisos
Durant la roda de premsa de presentació els cinc primers de la llista van exposar la base per anirà el programa electoral. Aquí us oferim algunes frases. “Intentarem que els joves s’impliquin i es motivin”, “Volem fer consultes populars i que la gent participi en les decisions importants”, “Volem una ciutat compacta i integrada i que la gent se senti lliure i independent”, “Busquem reivindicar el model municipal català que és el model dels estats més avançats d’Europa”, “Volem una administració propera als ciutadans”, “Volem reforçar el català i cuidar-lo dins del municipi”, “En els plens municipals volem que hi hagi un torn de participació ciutadana”, “Vilafranca ha de liderar l’àmbit funcional com a centre motor i de la futura Vegueria”.


