El jugador penedesenc Hugo Fernández debuta amb el juvenil de la Unión Deportiva Las Palmas
Va començar la seva trajectòria a l’Atlètic Vilafranca
El jugador de Puigdàlber Hugo Fernández s’ha incorporat al juvenil C de la Unión Deportiva Las Palmas. El penedesenc va començar la seva trajectòria en el món del futbol als equips de base de l’Atlètic Vilafranca. Posteriorment va militar al cadet de Divisió d’Honor de la UE Cornellà i ara ha acceptat el repte de l’històric club canari.
El penedesenc va jugar el passat cap de setmana el seu primer partit de lliga amb la UD Las Palmas juvenil C. Els groc-i-blaus van golejar a domicili el FC Goleta (1-9) i s’han situat al capdavant de la classificació de la Juvenil Preferent de Gran Canària.
Hugo Fernández va marcar 1 dels 9 gols de la Unión Deportiva. En concret va signar el 0-6 en els primers minuts de la segona part. A Canàries, el del Pla del Penedès podrà continuar la seva progressió.


