The Sey Sisters ompliran de música i solidaritat el Teatre Casal de Vilafranca
Aquest dissabte hi ha una nova actuació del Musicveu, el festival solidari que organitza la Fundació Pinnae
Aquest dissabte 5 de març el Festival Musicveu torna amb un nou concert, aquesta vegada protagonitzat per The Sey Sisters. Aquest és un espectacular trio de veus que, a través del soul i un estil pop impregnat de sonoritats africanes, s’uneixen amb l’objectiu de lluitar contra la injustícia, defensar els drets humans i transmetre esperança en el futur.
Aquestes tres germanes de procedència ghanesa combinen les seves veus en vibrants harmonies acompanyades de ritmes contagiosos que són el vehicle per reivindicar el seu lloc i la seva identitat com a afrodescendents.
En directe són emoció i energia en estat pur i, acompanyades pel pianista i saxofonista Albert Bartolomé, completen un apassionant cercle de bona energia i aire fresc que commou l’ànima i remou consciències.
Tres treballs discogràfics
Des de la seva creació com a grup l’any 2006, han actuat per diferents festivals de Catalunya i Espanya i han col·laborat amb múltiples artistes, tant nacionals com internacionals. L’any 2015 publicaven el seu primer treball discogràfic, “Let Freedom Ring” (Temps Record) i al 2018 llançaven “Rise” (Satélite K), el seu segon disc, amb el qual van consolidar el seu lloc dins l’escena musical catalana i van començar a obrir-se camí a la resta de l’estat. L’any passat presentaven el seu tercer treball discogràfic, “We got your Back” (Satélite K), en el qual The Sey Sisters es reinventen musicalment, buscant sonoritats noves per reafirmar el seu missatge antiracista i feminista.
El concert tindrà lloc al Teatre Casal La Societat la Principal de Vilafranca del Penedès.
El Musicveu és el festival solidari del Penedès que organitza la Fundació Pinnae i que enguany consta d’onze concerts a deu espais diferents amb grups i opcions per gaudir diferents experiències i emocions culturals i enoturístiques. A banda de la música, el festival Musicveu complementa la seva oferta amb visites enoturístiques als cellers i el Musictast, una proposta gastronòmica a càrrec del càtering Cal Blay que s’oferirà després d’alguns concerts.
Part de la recaptació del Musicveu es destinarà al programa “Junts per l’Alzheimer i altres demències” que realitzen les associacions TIÁM i Llambrusca al territori.
El festival, organitzat per la Fundació Pinnae, compta amb el patrocini de Serveis Mèdics Penedès i la col·laboració d’altres empreses i institucions com Rovellats, Cava Centre, ISEL Audiovisual, FactorEnergia, Emms, Vilamòbil, Caser Seguros Vilafranca, Serra Grup Immobiliari, Gadescat, Fenster i Cal Blay.


