Els treballadors de Saint-Gobain de l’Arboç aniran a la vaga indefinida

La protesta afectarà tant als de la Divisió Glass que l’empresa ha decidit tancar com a la secció de Sekurit L’assamblea de treballadors de la planta de Saint-Gobain de l’Arboç realitzada aquest divendres al migdia, en dues convocatòries a l’entrada de la fàbrica per poder informar als treballadors de tots els torns laborals, ha decidit … Continua llegint Els treballadors de Saint-Gobain de l’Arboç aniran a la vaga indefinida

Ricard Vinyals | 28/08/2020 - 18:02h