La ciclista de Llorenç, Mireia Benito, inicia la seva primera temporada en un equip professional

12/01/2023 - 15:02h

Benito participarà en algunes de les carreres més rellevants del calendari

La ciclista penedesenca Mireia Benito està preparant a Tenerife la seva primera temporada en el ciclisme professional. La de Llorenç va signar la passada tardor el seu primer contracte professional amb l’equip neerlandès de l’AG Insurance-Soudal Quick-Step i ara ja pensa en les primeres curses que afrontarà aquest 2023. La Setmana Ciclista Valenciana, a principis de febrer, serà el seu debut en el camp professional.

Més endavant, Benito podria prendre part en clàssiques com la Lieja-Bastogne-Lieja, la Fletxa Valona o l’Amstel Gold Race durant el mes d’abril. El seu nou equip està treballant en la confecció del calendari competitiu de 2023 i encara hi podria haver canvis. La de Llorenç explica que “estic molt il.lusionada pel repte de competir a nivell professional. M’havia plantejat deixar el ciclisme d’alta competició de banda, perquè ja no podia seguir treballant a canvi de res. Tot va donar un tomb sobtat quan vaig rebre la proposta de l’AG Insurance”.

Benito es planteja aquest 2023 com un any d’adaptació tant a l’equip com a les curses. L’AG Insurance té com objectiu ascendir al World Tour a curt termini i és per aquest motiu que ha confeccionat una plantilla de primer nivell internacional. Mireia Benito es defineix més aviat com a rodadora a qui li agrada buscar la seva oportunitat en forma d’escapades.

Abans d’arribar a l’AG Insurance, la ciclista de Llorenç havia militat durant quatre anys a l’equip Massi-Tactic. Entre els seus resulatats més destacats hi ha el quart lloc a la Clàssica de Navarra 2022 o el cinquè lloc del premi de la muntanya de la Itzúlia (volta al País Basc) d’aquest mateix 2022. Ocupa el lloc 265 a la classificació individual de la UCI

També et pot interessar

Comentaris

1336