L’Ajuntament de Vilafranca funcionarà amb serveis mínims

Un moment de la junta de govern feta aquest dilluns al matí a l’Ajuntament de Vilafranca
16/03/2020 - 13:31h

El consistori vilafranquí assegura en un ciomunicat que garantirà en tot moment la prestació de serveis essencials i urgents

Tenint en compte l’estat actual d’alerta i les mesures de prevenció i contenció vigents, l’Ajuntament de Vilafranca ha decretat serveis mínims per al seu funcionament, garanteix la prestació dels serveis bàsics i essencials i d’atenció a les persones i redueix al mínim indispensable l’atenció presencial des d’aquest dilluns i fins al divendres 27 de març.

Aquest dilluns al matí s’ha reunit la Junta de Govern Local, integrada per l’alcalde Pere Regull i els 6 tinents d’alcalde, per acordar les mesures oportunes per assegurar el funcionament dels serveis municipals i la prestació dels serveis essencials en aquest període d’excepcionalitat a causa del Coronavirus.

Pel que fa als serveis essencials, s’ha decretat que ho siguin:

–       Oficina d’Atenció Ciutadana. Es durà a terme atenció ciutadana per telèfon (93 892 03 58) o telemàticament (oac@vilafranca.cat iajuntament@vilafranca.cat). El telèfon de l’ajuntament s’atendrà de 9 a 14h. Fora d’aquest horari la ciutadania haurà de trucar a la Policia local, al telèfon 061 si és un tema de salut i al correu electrònicalcaldia@vilafranca.cat

–       Serveis Socials/Gent Gran. Atenció i seguiment a les persones usuàries via telèfon i presencialment quan sigui necessari. Seguiment dels casos amb mes vulnerabilitat de forma prioritària.

–       Protecció Civil. Atenció permanent.

–       Policia Local. Atenció les 24h del dia.

–       Salut i consum. Informació sobre el Coronavirus i atenció a casos urgents sobre plagues o animals abandonats.

–       Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) (atenció a les urgències)

–       Penedès TV / Ràdio Vilafranca. Es manté l’emissió de ràdio i televisió per poder emetre amb immediatesa qualsevol informació d’urgència que les autoritats municipals hagin de comunicar a la ciutadania. Es manté la producció dels dos informatius diaris, tant de ràdio com de televisió. En el cas de Penedès Televisió, l’Informatiu Migdia a les 14h (en primera emissió i posteriors remissions cada hora) i de l’Informatiu Vespre a les 20h (en primera emissió i posteriors remissions cada hora). En el cas de Ràdio Vilafranca, l’Informatiu Migdia, a les 13h, i de l’Informatiu Vespre, a les 20h, amb butlletins informatius actualitzats cada mitja hora.

–       Oficina Municipal d’Escolarització(OME). Atenció a casos urgents.

–       Habitatge. Atenció a urgències.

–       Promoció Econòmica i Mercats. Consergeria del Centre Àgora i atenció a casos urgents relatius a Mercats.

–       Serveis urbanístics. Atenció a urgències.

–       Serveis urbans. Atenció a urgències.

D’altra banda, també s’han decretat com a serveis essencials per al funcionament intern de l’administració els serveis de Secretaria/Governació(aprovació de decrets, actes administratius…), Compres (compres urgents, modificacions de contractes…), Comunicació (comunicació institucional mitjançant els canals oficials i les xarxes socials), Alcaldia (tramitacions urgents i atenció permanent), Informàtica(manteniment de la xarxa telemàtica), Intervenció/Tresoreria (tramitació de pagaments i factures)  i Recursos Humans (gestió dels recursos humans de l’Ajuntament).

També et pot interessar

Comentaris