En marxa el projecte ILOQUID de serveis d’atenció a les persones

04/03/2010 - 16:32h

Dijous a la tarda va tenir lloc a la Fassina la 1a Jornada ILO QUID Alt Penedès: “Els Serveis d’atenció a les persones al territori”.
En aquesta primera jornada del projecte ILOQUID, que va comptar amb la presència del regidor del Foment de l’Ocupació, Raimon Gusi, i de la regidora de Serveis Socials, Ramona Suriol, entre d’altres, es va presentar el mapa i l’estudi de necessitats de Serveis d’atenció a les persones de l’Alt Penedès, elaborat per la consultora Activa Prospect.
La jornada va acabar amb la xerrada “Els reptes dels serveis d’atenció a la gent gran en el territori: Reflexions per a una actuació des de la proximitat”, a càrrec de Toni Rivero, responsable de l’àrea d’estudis i consultoria de l’Institut de l’Envelliment de la UAB.
ILO QUID és un projecte per fomentar la inserció laboral de persones en situació d’atur en el sector de serveis d’atenció a les persones, així com la dinamització empresarial d’aquest sector.
La celebració d’aquesta 1a Jornada tanca una etapa de planificació i diagnosi del mercat de treball en el sector d’atenció a les persones, i n’obre una de nova, centrada en el treball amb les persones, a través de la realització d’itineraris d’inserció i millora de l’ocupabilitat, i el treball amb les empreses, per a la promoció de la qualitat dels serveis d’aquest sector.

També et pot interessar

Comentaris

1336