Les Fires de Maig 2009 es converteixen en un espai de seducció i també d’oportuntiats

18/05/2009 - 09:42h

Les Fires de Maig 2009 han superat els entrebancs i mals auguris que l’actual crisi econòmica i financera ha volgut posar-li al davant. El cert és que enguany han arribat amb plenitud no sols d’expositors, sinó també d’ofertes i oportunitats. Tal vegada perquè les empreses que són fidels a aquest certamen, s’han adonat que, més que mai, aquest any eren una oportunitat immillorable per contactar amb els seus clients potencials i fer-los arribar les millors ofertes i condicions.
Les Fires i Festes de Maig han demostrat que, malgrat els problemes econòmics que ens toca viure, Vilafranca i el Penedès disposen d’un sòlid i ferm teixit empresarial. Un bon auguri doncs, si més no, que ha de fer albergar les millors esperances de futur.

És per això que els milers de visitants que s’han abocat aquest cap de setmana al recinte firal, han pogut trobar el bo i millor de cada empresa: ofertes, oportunitats, descomptes, novetats i condicions que han rivalitzat per fer-se un espai i captar el seu interès.

La dinàmica Comissió de Fires i del patrocini de Caixa Penedès han confegit un any més un programa d’actes paral·lels d’allò més atractiu. I les novetats estructurals del propi recinte, com el carrer de la Gastronomia amb horari ampliat i una àmplia oferta de tast de plats especialment suggerents i de vins de la DO Penedès, han posat a l’abast nous i engrescadors motius per als visitants. El diari Firal, amb dues edicions el divendres i el dissabte ha estat l’eina de comunicació més valorada pels visitants de la Fira.

Per tercer any consecutiu la presència de l’estand d’una de les ciutats agermanades amb Vilafranca com és Bühl, va ser tot un èxit. Els visitants a part de conèixer totes les activitats desenvolupades entre les dues ciutats, han pogut gaudir d’una amplia oferta de salsitxes típiques de la ciutat alemanya amb la possibilitat de tastar-les directament cuinades, així com també de comprar-les fresques i envasades al buit. L’assortiment de salsitxes provenen directament d’una granja on s’elaboren productes biològics i ecològics. A part de les salsitxes també va tenir un protagonisme especial la cervesa. El resultat d’aquest èxit son les 2.000 salsitxes i els 400 litres de cervesa servits.

D’altra banda, el premi de 5.000 € en automoció, al qual podien optar les persones que haguessin fet la reserva en ferm o la compra d’un vehicle, va ser per a I.G.C, de Santa Margarida i els Monjos, que va adquirir un Hyundai al concessionari Penedescar, SA.

D’altra banda, en la 7a edició Premis Enamora’ls a la millor Originalitat de l’estand, enguany el primer premi, dotat amb 800 euros, va ser per a Cal Sedasser per la creació d’un espai original i amb una ambientació moderna i integrada; el segon premi de 500 euros va ser per a Viatges Ecuador, per una bona comunicació del producte i disposició cap al client; i el tercer premi, amb 350 euros va ser per a Moble Bascompte, per l’impacte visual atractiu. Els tres accèssits de 200 € cadascun van ser per a Celtis Albert Jardiners, Selma Alta Gastronomia i Fusteria i Decoració Ollé.

Pel que fa als visitants, s’ha incrementat el nombre de visitants de Vilafranca, del Garraf i el Barcelonès. La valoració de les Fires per part dels visitants ha superat la dels anys anteriors. La valoració de Molt Bé s’ha incrementat en 14 punts i, pel que fa a la pregunta de si s’han observat millores respecte a edicions anteriors, s’ha incrementat la resposta positiva en 16 punts. Finalment, a la pregunta de si teniu intenció de tornar, el 99% ha respost afirmativament.

També et pot interessar

Comentaris